9 клас мова

Шановні мої дев'ятикласники! 

   У зв'язку з протиепідемічними заходами ми продовжуємо вчити українську мову  дистанційно 😊💻

25.05  Урок №19

Тема. Повторення вивченого. 

 



1. Закінчується навчальний рік.😊 Ви стали на сходинку вище у своїх знаннях та вміннях з української мови. Сподіваюся, що й дізналися багато цікавого, здобули компетентності щодо екологічної безпеки та сталого розвитку, громадянської відповідальності, що знадобляться вам у щоденному житті. Так склалося, що ви не складаєте цього року ДПА. Уявляю, як радіють  окремі учні... Але попереду важливе випробування, яке дасть гідну оцінку вашим знанням, - ЗНО.

2. Щоб не втрачати орфографічні та пунктуаційні навички, пропоную ДИКТАНТ, але у формі тестів.👇 Зробіть це для перевірки своїх знань. 

https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=9761246





20.05  Урок №18

Тема. Тематична контрольна робота

Час проходження тесту 40 хвилин




БАЖАЮ УСПІХІВ!


18.05  Урок №17

Тема. Розділові знаки в складних реченнях

1. Види складного речення та розділові знаки в ньому ми вивчали протягом року. Отже, за підручником 📖 можна повторити необхідний матеріал.

2. ПУНКТУАЦІЙНИЙ ПРАКТИКУМ  💪  

1) Прочитайте мовчки речення. Чому їх не можна вважати текстом?
     Можливо саме після цього вона перестала прислухатися до думок інших людей? Відмова від знака оклику позбавила людину різноманітних емоцій. Згодом людина відмовилася від знака питання тому що почала вважати себе найрозумнішою. Люди бережіть розділові знаки. Потім вона загубила двокрапку і перестала пояснювати свої вчинки. Людина загубила кому і її думки одразу стали примітивними. Потрібно відмовитися від лапок і не цитувати інших подумала людина.
— Розставте розділові знаки. Щоб утворився текст, розташуйте речення у такій послідовності:
  • складне речення з рівноправними частинами;
  • просте речення, ускладнене однорідними присудками;
  • речення з прямою мовою;
  • просте речення, ускладнене вставним словом;
  • складне речення, частини якого нерівноправні: одна залежить від іншої;
  • просте неускладнене речення;
  • просте речення, ускладнене звертанням.
2)  Запишіть речення, ставлячи розділові знаки. У дужках укажіть вид складного речення
    Пройшовся березень з підсніжником на шапці над татарським бродом і під його ходою вибухнули криги. Господар лежить і все лежить. На схід сонця квітнуть рожі будуть дні погожі. Дерево міцне корінням людина трудовим горінням. Зійде сонце утру сльози ніхто не побачить. Пролунав постріл почалися змагання.

3. На  наступному уроці  (20.05) пишемо контрольну 

роботу за  темою «Узагальнення вивченого в 5-9 класах».

Бажаю успіхів!!!


14.05  Урок №16

Тема. Розділові знаки в простому реченні

1. Завдання уроку 👆– повторити пунктограми в простому реченні.

2. Пригадайте, що ви знаєте про просте речення.
Запитання для самоперевірки   📖  с. 206

3.  ПУНКТУАЦІЙНИЙ ПРАКТИКУМ
1)  Запишіть речення, ставлячи розділові знаки та вставляючи пропущені букви.  Підкресліть, якими членами є однорідні члени. 
    Ро…плелись ро…хлипались ро…палились наче коси вересневі дні.   Моя п…чаль тебе не пон…волить а тільки радісний розбудить щем.  Я пр…горнусь до тебе серцем і небесами плечима пагорбів рідних і доріг поясами.  Ти пахнеш як листя весняне як дитинство моє полотняне як тепла малинова сте…ка  як мамина срібна с…режка.   Нема щ…та ні ременя ні списа ні шолома ні меча-булата.

2) За наведеними реченнями пригадайте, коли в простому реченні ставиться ТИРЕ. Запишіть їх, ставлячи розділові знаки 👇
  Праця багатство людини. Зате я не актор, для мене усе дуже серйозно. Натхнення то гроза. Науці належить розум, а поезії споконвіку душа. А життя не сон, воно не склянка чаю. Обов’язок оратора говорити правду.  Він любив землю, як пташка повітря, риба воду.  По однім боці хвилювалося жито, по другім жовтіла глиняна круча з чубком червоних маків.

3)  Творче конструюванням  💭  
Складіть по 2 речення із звертаннями та з вставними словами.


4)  Розділові знаки у реченні з відокремленими членами 👉👉  вправа 310.





12.05  Урок №15

Тема. Найскладніші випадки правопису

1. Продовжуємо повторення. Сьогодні зупинимося 👆 на важливих випадках правопису.
--  Що вивчає орфографія? Що таке орфограма?
— У чому полягає різниця між орфограмами буквеними та небуквеними?

2. Пригадаймо окремі орфограми 
3. За підручником повторіть «Н і НН у різних частинах мови» §25 та «НЕ з різними частинами мови» §26.
4.  Орфографічний практикум 📘  
1)  Запишіть слова, виправляючи помилки. Підкресліть орфограми  👇
 Весота, бериг, відлуня, туманий, мята,  усміхаєтся, жовто-гарячий, переливаєтся, примилий, преєднатися, зєднання, бестрашний, безязикий, живо-творний, зхилити, яскравобірюзовий,   інвестиция,  сузір’я  Чумацький шлях, народно-поетичний, придобрий, північно-американський.

2)  Виконайте вправу з КЛЮЧЕМ  👉👉👉 278  

3)  Переписати, на місці крапок уставляючи пропущені літери. Визначте частини мови 👇
   Рвет..ся осінь руками кр..вавими до далекого сон..чка любого; кров на шатах пр..пишних шарієт..ся, оксамит і парчу зал..ва. Рветься осінь. Терни невидимії їй все тіло поранили, змучили, а вона ро..пачливо всміха..т..ся: “Сонце, сон..чко, глянь, я сміюсь!” 

4) Розподільна робота 👉  вправа 292.

5) ПЕРЕВІРКА ЗНАНЬ 👇👇👇


Виконайте тест 13.05 ( у середу) з 15.00 до 16.30


https://naurok.com.ua/test/join?gamecode=996783



Час проходження 40 хвилин




06.05  Урок №14

Тема. Прислівник. Службові частини мови

1. Пам’ятаймо, прислівник – єдина НЕЗМІННА частина мови. Має розряди, від окремих прислівників можна утворити ступені порівняння.

2. Особлива увага! Правопис прислівників
                              








3. Пригадаймо, що знаємо про службові частини мови 👉👉 за запитаннями  §27  с.200


4. Як пишуться службові  частини мови?                         

Правопис часток – с. 202 

Розрізняймо!
□ Укупі — прислівник; 
у купу — прийменник з іменником;
□ вперше — прислівник;
  в перше — прийменник з порядковим числівником;
□ якось- прислівник; як ось — частки.

5. Тренуймося! 👇👇👇

1)  запишіть речення, знімаючи риску в словах
На/дворі було так гарно: сонячно, тепло. 2. Ціла громада жінок на/дворі, та ще й на вулиці чимало . 3. Дім аргоського царя Агамемнонав Мікенах пишно заквітчаний з/на/двору. 4. Верба товста, та в/середині пуста. 5. За обідом Йосипа посадили в/середині, між старою й старим. 6. На/зустріч котились широкі, як море, степи. 7. Нас запросили на/зустріч до прем’єр-міністра республіки. 8. Марта на/пам’ять витвердила «Плавай, плавай, лебедоньку». 9. Прийми ж від робітників усього світу в подарунок на/ пам’ять ось цей золотий меч з написом.

2) виконайте  вправу з КЛЮЧЕМ   268

3) перекладіть українською мовою
   По образцу, идти по берегу, бить по мячу, дежурный по школе, по возможности, видно по глазам, по поручению, по собственному желанию, назвать по имени, по виду, по адресу, огромный по своим масштабам, по образованию медик.

4) запишіть слова, користуючись правилами
По/над,  по/за,  з/за, з/посеред, за/для, до/вкола, з/понад,  на/прикінці, внаслідок,  на/зустріч, переді(мною), згідно/з, в/силу /того/як, у/напрямку/до, не/зважаючи/на,  от/же, отож/бо,  тако/ж, немов/би, тільки/но, про/те, щоб, то/що, адже/ж, коли/б, за/тим/ щоб, але/ж, мов/би, тому/то, замість/того/щоб, при/чому, або ж, себ/то,  таки/дійшли, аби/хто, де/небудь, казна/як, хто/сь, ані/хто, де/далі, будь/який, будь/з/ким, підтримав/ би, ні/в/якій мірі, що/най/краще, он/воно/що, аж/завтра, як/раз.




04.05  Урок №13

Тема. Морфологія. Дієслово, його особливі форми.

1. Повторюймо сьогодні дієслово та його форми.
2. Питання для самоперевірки:
·         Яка частина мови називається дієсловом? Навести приклади.
·         Яка форма є для дієслова початковою? Навести приклади.
·         Які морфологічні ознаки має дієслово?
·         Що таке дієвідмінювання?
·         Які форми дієслова ви ще знаєте?

3. Якщо вам було важко дати відповіді на запитання, то перегляньте відео та пригадайте 👇👇👇
4. Тренуймося!

1)  Переписати речення, на місці крапок уставляючи пропущені букви. Визначити дієвідміну та особу кожного з дієслів. Зробіть морфологічний розбір виділених дієслів
ПІДКАЗКА  👉 Хто забув послідовність морфологічного розбору, зверніться до підручника с. 224
  Начита..шся різних віршів, римованих і без рим, наблука..шся в хащах метафор, аж чоло спалахне вогнем.  Потім томик Шевченка візьм..ш, сяд..ш тихо в задумі над ним, і немовби весняним вітром  у душу тобі війне... (С.Павленко.) Зелений шовк зорі простел..м на землі, лляний туман поверх зорі простел..м. Стел..ться білі тумани, немов рушники полотняні. Удвох прокресл..мо вгорі Чумацький Шлях, не обійтись нам без такого шляху. Ти почуват..мешся так, неначе птах, і почуват..мусь я також птахом.

2) Визначте, яким членом речення є дієслова у поданих реченнях
    Боротись з серцем — теж відвага. Пізнати мову народу — зрозуміти. його душу. Не любив я  ловити, птахів.  Назавтра знову вирушати в путь. Бажання творити добрі діла зосталось при мені на все життя. Виходить дівчина із хати води з криниці набирати. Трудитись має кожен як бджола.

3) редагування речень 👉👉 вправи 267

ПІДКАЗКА! 👉 Зверніть увагу на творення дієприкметників і дієприслівників.





29.04.  Урок №12

Тема. Морфологія. Числівник. Займенник.

1. Пригадайте, яка частина мови називається числівником.
    ❓Які морфологічні ознаки має числівник?
2. Практична робота  📘  👇👇👇  
1) На основі лексичних і граматичних ознак визначте, до якої частини мови належить кожне з наведених слів.
Одиниця, один, двійка, два, двоє, двійник, двічі, удвох, другий, двійнята, шість, шестеро, п’ятірка, п’ятірня, п’ятий, десяток, сотня, сто, сотник, мільйон.

2) Запишіть числівники словами.
    1. Перед 2187 учасниками. 2. Із 128 учнями школи. 3. До 864 представників делегації. 4. Між 10 містами. 5. До 359 додати 67. 6. Доїхали до 60 кілометра. 7. Грамоти вручили 436 учасникам.  8. При підготовці варто користуватися не менш ніж 12 джерелами. 9. Це було 55 хвилинне заняття. 10. 1200-й раз.

3) Розкрийте дужки, утворюючи словосполучення.
     2 (повні відра), 1500 (рік), 15 (веселі дівчата), троє (студент), 5 (ілюстрований журнал), 7,4 (кілометр), 32 (зошит), 24,5 (тонна).

3. Яка частина мови називається займенником?

4. Пригадайте  ознаки займенника, виконайте їх морфологічний розбір з поданого речення .
ПІДКАЗКА. Порядок морфологічного розбору в підручнику  👉👉 с. 223.
   Мені війнула в очі сивина, та я нічого не несу додому, лиш згорточок старого полотна і вишите моє життя на ньому. (5 займ.)

5. Як пишуться неозначені та заперечні займенники? 


6. Виконайте завдання з КЛЮЧЕМ  👉 👉 👉  вправа257.


27.04.  Урок №11

Тема. ПОВТОРЕННЯ. Морфологія. Іменник. Прикметник.

1. Пригадаймо, що морфологія — розділ науки про мову, що вивчає слово як частину мови (морфе — форма, логос — слово, наука, вчення).
    Частини мови — це особливі групи слів, кожна з яких характеризується  лексичним  значенням,  морфологічними  ознаками, синтаксичною роллю у реченні.
Частини мови поділяються на самостійні, службові та вигук.
2. Повторюємо найважливіше про іменник та прикметник:
1)  випишіть 📝 із поданих речень словосполучення прикметник+іменник, визначте їх рід, число і відмінок
    Неба в’яне просинь, і мете, мете  жовтокоса осінь листя золоте. Верба, задивлена у воду, милується на власну вроду.  Піднявши  на щоглі вітрило нове, до синього моря хмарина пливе.  Тріпоче сокір, сріблом потемнілим знімаючись у вогку височінь.
2) перекладіть українською мовою подані іменники, утворіть словосполучення з прикметниками та запишіть
Тюль, шампунь, Сибирь, путь, собака, жизнь, нефть, посуда, насморк, тополь, сутки, боль, степь, продажа, рукопис.

3)  пригадайте 👇, як утворюються ступені порівняння прикметників
4)  виконайте редагування речень 👉 вправа 252

5)  завдання з КЛЮЧЕМ  👉 вправа 254

Перш ніж виконувати вправу, повторіть правопис складних  прикметників 👇

23.04.  Урок №10

Тема. Заява. Автобіографія (розвиток мовлення)

1. Щоб бути успішною людиною, сьогодні треба навчитися зав’язувати ділові стосунки та підтримувати їх . А значить варто ВЧИТИ ознаки офіційно-ділового стилю та вміти користуватися ним 📚
Пригадаймо за таблицею підручника (с.189) ознаки офіційно-ділового стилю.
2. Основний вид ділової мови – документ.📄
Документ – це основний вид ділового мовлення, який має чітку композицію, належним чином оформлений, вміщує достовірну інформацію. Стандарт документів передбачає таке поняття, як РЕКВІЗИТ. 
Реквізити — це сукупність постійних елементів, з яких складаються документи.
До найпоширеніших  ділових паперів належать:  заява, доручення, розписка, лист, резюме, автобіографія, протокол, оголошення, характеристика тощо.
3. Одними з найпоширеніших інформаційних документів у діловому спілкуванні є заява та автобіографія.
Культура мовлення.  📌Уникаймо лексичних помилок!                
Автобіографія — опис свого життя.
Біографія — опис чийогось життя й діяльності.
💥  Поміркуйте, навіщо вам потрібно навчитися писати ці документи? Чи доведеться вам колись їх складати?
4. Ознайомтесь із вимогами до написання заяви та автобіографії (с. 189, 191).
5. Прочитайте зразки документів – вправи 273, 274.
6. Складіть документи та надішліть на електронну пошту 📨 (у формі документа Word або якісне фото) :
1) Складіть заяву про зарахування вас до закладу, у якому ви хочете навчатися після 9 класу;
2) складіть автобіографію. 


21.04.  Урок №9

Тема. Будова слова. Словотвір. Орфографія 

1. Повторюймо разом наступні розділи мови 😊
    Будова слова – це розділ, який вивчає структуру слова, його складові частини.
Пригадати значущі частини слова допоможе вам таблиця 📖  § 22 (с.173).
2. Словотвір  вивчає способи творення слів. Способи словотвору повторіть за таблицею 📖 на с.174. – Якого способу немає в таблиці?
3. Практична  робота📝:
1) доведіть, що наведені слова різнокореневі 
Просто, просити, проспати. Сир, сирена, сирота. Портрет, портфель, репортер, портативний.
2) розберіть слова за будовою (для тих, хто забув розбір, є додаток підручника с.221)
Світленький, переробний, успішний, оббризкав, конкурсант, угорі, білизна, саджанець, щиро, лікарня, доісторичний.
3) визначте, яким способом утворені слова
Небезпечний, вишивати, дощомір, учень, передмова, супутник, п’ятсот, біг, кобзар, наречена, кабмін, пролісок, добридень.
4) пригадайте правопис префіксів, виконуючи вправу з КЛЮЧЕМ – вправа 243. 



15.04.  Урок №8

Тема. Лексикологія. Фразеологія.

1. Пригадаймо, що лексикологія – це розділ, який вивчає словниковий склад мови: значення слів (лексем), їхнє походження та вживання. Фразеологія – це роздiл науки про мову, який вивчає лексичне значення, вживання i походження фразеологiзмiв.
2. Повторіть групи слів за значенням та за походженням 📖 § 21, таблиця с.162).
3. Виконайте практичні завдання  📝в зошиті:
1)  Дібрати синоніми до поданих слів  ⇉
Хоробрий, бідний, робота, живопис, турбота, ні­сенітниця, мудрий, радісний, великий, робити, говорити, бити, гнобити, гарно, радісно, сміливо, в'яло, зухвало, прогрес, дефект, оратор, фальсифікація, біографія, лексичний, секретний, аграрний, індустріальний,'" декламувати, асимілювати, стимулювати, фантазувати, експлуатувати. 
2)  До кожного словосполучення дібрати антонімічне  ⇄
ЗРАЗОК.  Свіжий хліб — черствий хліб.
Свіже повітря, свіже печиво, свіжа риба, ясно надворі, ясно говорить, ясно виклав, ясно горить, простий механізм, просте пи­тання, простий лист, холодний клімат, холодна зустріч.
3) Вибравши з дужок слово, утворіть фразеологізми, запишіть, що вони означають.
Гратися (іграшкою, із братом, із вогнем), забивати (цвях, баки, в дерево), узяти (книжку, стілець, моду), читати (оповідання, нотації, афіші), кусати (хліб, яблуко, лікті), продавати (молоко, мясо, витрішки), піймати (м’яча, рукою, облизня), сидіти (поруч, на стільці, в печінках), тримати (за руку, марку, портфель), йти (гуртом, в руки, пішки), піднімати (на руки, із землі, на глум), справляти (весілля, лежні, хрестини), дати (у борг, сторчака, пораду).
4.  ПЕРЕВІРТЕ СЕБЕ. Виконайте тест за темами уроків № 7,8


13.04.  Урок №7

Тема. Повторення. Фонетика. Орфографія

1. Починаємо узагальнювати вивчене в 5-9 класах. Пригадайте, що вивчає фонетика, орфографія.
- Пригадайте класифікацію звуків української мови (їх 38) за таблицею підручника §20 (с.152).
- Вимова звуків має свої особливості. Зверніть особливу увагу на фонетичну транскрипцію (таблиця с.153)
- Пригадайте правила написання Ь, апострофа (самостійно), спрощення (с.155).

2. Виконайте в зошиті практичну роботу

А) Випишіть виділені слова та визначте кількість звуків та букв.
  Жінка приходить у світ, щоб давати життя, виховати дитину, забезпечити її майбутнє. Часто для виконання цього призначення жінці доводиться жертвувати собою, своїм життям, навіть пережити людський осуд, як це сталося з героїнями Шевченкових творів.
Б) зробіть вправу 214
В) вправа з КЛЮЧЕМ
     Випишіть слова у дві колонки: у першу - з апострофом, у другу - з м'яким знаком
Х..юстон, торф..яний, європейс..кий, т..мяний, об..єктивний, Монтеск..є, Омел.ко, глян..те, осторон.., арф..яр, транс.європейський, бюлетен.., ін..єкція, ос.овий, голівон.ка, реп..ях, забур..янений, ад..ютант, кан..йон, без..язикий,  ал..янс, різ..бяр, уп..ятьох, возз..єднання, ад..єктивація, асфал..т, єд..ніс..т...
Ключ: з перших літер складіть відоме висловлювання.

Г) запишіть правильно слова, підкресліть слова, у яких відбувається спрощення

Пристрас..ний, щас..ливий, шіс..надцять, об’їз..ний, захис..ник, студен..ський, корис..но, облас..ний,  водоочис..ний, свис..нути, перс..ні, корис..ливий, зліс..ний, аген..ство, особистіс..ний, перехрес..ний, капос..ний, контрас..ний, доблес..ний, тиж..невик.

08.04.  Урок №6

Тема. Переклад тексту публіцистичного стилю з російської мови на українську

1. Переклад — відтворення оригіналу засобами іншої мови із збереженням єдності змісту і форми. Ця єдність досягається цілісним відтворенням ідейного змісту оригіналу в характерній для нього стилістичній своєрідності на іншій мовній основі.
2. Прочитайте уважно текст вправи 247.
3. Зробіть переклад тесту українською мовою.
4. Надішліть на електронну пошту у документі Word (що є кращим варіантом) або якісне фото роботи в зошиті. svit.mixal@gmail.com    Бажаю успіхів! 

06.04.  Урок №5

Тема. Синонімічність складних і простих синтаксичних конструкцій
1. Пригадайте, що таке синоніми.
-         На вашу думку, чи можуть бути синонімічними речення?

2. Так, звичайно, можуть. Розгляньте уважно таблицю

Просте речення
Складносурядне
речення
Складнопідрядне
речення
Безсполучникове
складне речення
Після дощу яскраво зазеленіла озимина.
Пройшов дощ, і яскраво зазеленіла озимина.
Після того, як пройшов дощ, яскраво зазеленіла озимина.
Пройшов дощ —
яскраво зазеленіла озимина.

3. Спробуйте виконати завдання в ЗОШИТІ:
А) Трансформуйте прості речення у складні (складносурядні, складнопідрядні, безсполучникові). Визначте смислові відношення між частинами складних речень.

Через розмиті дороги будівництво мосту припинено.
Раннього осіннього вечора йшов дощ.
Під час туристського походу хлопці й дівчата значно здружилися.
Через рік у нашому місті збудували новий залізничний вокзал.

        Б)  виконайте завдання 7 (с.150) за підручником.

4. Ми закінчуємо вивчати складні речення. Отже, покажіть свої знання під час виконання тесту. ПАМ’ЯТАЙТЕ!!! Термін виконання тесту спливає через 2 дні. Реєструйтесь і виконуйте лише один раз. 


26.03  Урок4


Тема. Повторення вивченого.
1. Робота з текстом.
·        завантаж текст у Wordі;
·        запиши слова правильно;
·        постав розділові знаки;
·        надішли роботу в документі Word на електронну пошту вчителя.




25.03  Урок3


Тема. Повторення вивченого про складне речення з різними видами зв’язку

 1. Пригадай за підручником синтаксичний розбір складного речення з різними видами зв’язку – с. 142.
2.У робочому зошиті виконай повний синтаксичний розбір поданих речень. 
Не забудь про схему речень!!!


  І от настав день, коли Данило востаннє обходить розсадник, обмотує перевесельцями з сіна наймолодші деревця, щоб не мерзли в люті морози.
v  Справді, під темним небом затривожився ліс, закипіло листя на ньому, деревам захотілося бігти, але вони не знали, куди податися, й, стогнучи, металися на всі боки. 

3. Виконай тест за цією темою. 




Виконувати тест можна один раз!!! Оцінка ставиться за перше за часом виконання тесту. 
 Перед виконанням реєструйтесь під своїм прізвищем. Результат надсилати мені не треба, я його бачу в інтернеті. 
19.03  Урок2

Тема. Редагування тексту.

1. Відомо, що довершеним текст вважається тоді, коли в ньому належним чином вдосконалені навіть найменші деталі. З цього приводу Мікеланджело висловився так: «До досконалості ведуть подробиці, а досконалість є те, в чому дрібниць немає». 
2. Прочитай текст вашого ровесника. Визнач, які помилки з погляду змісту, послідовності викладу, мовленнєвого оформлення допущені в ньому. Знайди граматичні помилки. Відредагуй текст та запиши в зошит.
Підказка!!! У тексті є всі види помилок (лексичні, граматичні, орфографічні, пунктуаційні).
ЛЮДИНА, НА ЯКУ Я ХОЧУ БУТИ СХОЖИМ
    Шановні друзі! Хочу сказати кілька слів про людину, яка для мене є образцем.
    Це мій брат  який старше мене на три роки. Він успішно закінчив середню, а також музикальну школу. Окрім того він початкуючий поет й вже надрукував кілька віршів, охоче малює масляними фарбами.
    Між нами давно встановилися дружні відносини і ми любимо в вільний час поговорити по душам, помандрувати по вулицям Києва, помилуватися оточуючим світом на схилах Дніпра.
    Про те це буває не так часто, бо брат чистолюбивий й багато працює над собою. Він підписує багато газет і журналів і засиджується над книжками й періодекою до пізна, подовгу грає на піаніно, не любить коли я відволікаю його по любому поводу. Ще відзначу, що брат не живе на чужий рахунок випрошуючи кошти у батьків, а заробляє  даючи уроки музики.
     Брат мріє пройти по конкурсу в консерваторію і стати композитором.
Я пишаюся своїм братом й хочу бути подібним на нього.

18.03  Урок1

1. У поданому тексті (документ Word) поставте розділові знаки, слова запишіть правильно.
2. Укажіть складні речення з різними видами зв'язку.
3. Підпишіть роботу та надішліть мені svit.mixal@gmail.com
https://drive.google.com/file/d/1u565SC6i_x8L07vHOCyB3kVgTZxxA0Pi/view?usp=sharing

Немає коментарів:

Дописати коментар

Перший освітній чат "На Урок" на основі штучного інтелекту

  В Україні створили перший освітній чат на основі штучного інтелекту. Ця технологія створює симуляцію спілкування з історичними постатями. ...